Klik Untuk maklumat Lanjut

Saturday, December 3, 2011

m e n g i r a i . d u i t

Ok, semalam kan saya dah janji nak tunjukkan hasil pembelian masa pergi ke KL kan.
Inilah dia.


Ok, kita mula dari belakang belah kiri ek.
Oppsss...... yang dalam bakul ada kapal terbang bagai tu adik saya punya mainan.
hahahahhaha...

Ok, atas tu beg plastik Isetan; ada baju- baju sepupu saya yang makcik saya kirim.
Beg Plastik Al- Ikhsan; Baju Ferrari by Puma suami.
Paper bag Quiksilver; Seluar pendek husband.
Paper bag DKNY; Jam dan jeans saya (hadiah anniversary).
Paper bag Parkson; SKII facial treatment essence.
Beg plastik Harrods; macaroons.
Beg plastik Forever 21; Seluar jeans saya.
Paper bag Shop a Lot; Pakaian dalam saya.
Paper bag Zara; Baju saya.
Beg plastik Adidas; But bola husband.

Then adalah barang kecik- kecik yang kami beli.
Saya malas nak tunjuk satu- satu barang yang di beli.
Malas nak kuarkan dari paper bag satu- satu, then amik gambar.
Nanti kalau saya pakai, saya bagitau lah ye.

Oh, btw macaroons yang saya beli kat Harrods tu adalah macaroons pertama yang saya makan.




Kesimpulannya, macaroons ni benda yang sedap.
Harga RM23 untuk 6 biji.
Tapi masa bayar ju jadi RM24++ la kan.
Sebab campur tax kan.

Walaupun benda ni sedap, saya rasa ni last kot nak beli and makan.
Sebab, macam manis sangat la.
Saya kan manusia yang more to masam- masam punya benda.
Kalau korang suka makanan manis, bolehlah beli,
Kalau ada kencing manis, jangan beli ye.
Bahaya.
Yang penting, masa nak bayar tu budak cashier Harrods tu kata wallet saya lawa.
Hahhahahahha...
Haruslah kan.
Kan wallet saya Harrods jugak kan. 
Warna kuning lagi.



Ok, done.
Lepas ni tak ada shopping- shopping lagi.
Maybe bulan 6 next year nanti lah kot tunggu husband dapat bonus.,,hua..hua..hua...
Kejam kan isteri dia.

Tapi kami tak sabar nak kumpul duit, then nak berbelanja sakan kat spot shopping terbaru.
JPO
Johor Premium Outlet.
Dengar review dari kawan memang best.
Tak sabarnya!!!!!!!!!!!




No comments: