Klik Untuk maklumat Lanjut

Saturday, April 17, 2010

kedaiku

now, sedang membusykan diri dengan bisnes. dulu masa first time buka kedai  (my little souvenir shop) x la seperti ini..sekarang baru sy rasa betul2 excited dengan perniagaan.

tapi...
semenjak buka kedai ni, kadang-kadang sampai sy x dapat nak laksanakn tugas rumah tangga dgn sempurna. mmg la hubby x da kata ape. mak mertua pon biasa-biasa je. tapi sy sendiri yg rasa x selesa.
setiap hari cuma dapat basuh baju, jemur baju n lipat baju. kadang-kadang sempat jugak masak dinner for me, my b.i.l n my cousin. hal-hal lain macam tukar cadar katil pun husband yg tolong buat.

nasib baik husband saya memahami saya. pernah satu hari saya lipat baju sampai tertidur. bila dia nampak dia suruh sy masuk bilik dan dia sudahkan kerja sy yg terbengkalai tu.

alhamdulillah...
saya dikurniakan suami yg sentiasa bersama saya dan selalu membantu saya mengisi kekurangan diri.


*entri kali ni agak jiwang bagi sy sbb slalunya sy bukan macam ni..

No comments: