Klik Untuk maklumat Lanjut

Friday, February 7, 2014

Busy Month

Januari.
Permulaan tahun agak busy la jugak.
Ada event, Tioman Festival/ Tioman Surfing Event.
So, the whole month sibuk berkejar dengan meeting dan benda- benda lain.
Alhamdulillah event berjalan lancar.
Picture belum lagi nak upload banyak- banyak coz ada dalam lappy aku kat rumah tu.
nanti dah balik holiday baru upload kat sini.

Holiday?
Tak la holiday sangat.
Isnin keluar dari pulau.
Pastu Selasa meeting dengan Dato' Pengurus Besar.
Rabu pi JB nak melawat sahabat yang accident last week.
Terus shoot ke JPO cari kan barang tunang adik nanti (if sempat nak dating dgn bff tercinta Hana!!!).
Pastu baru balik kampung... adik lelaki aku nak tunang on 15th Feb.
Aku lah antara yang paling sibuk sebab kena deco hantaran dia.
Adik tunang after Zuhur hari Sabtu tu.
Then aku ada kelas memandu pukul 5 petang.
Ahad balik pulau semula.

Nah aku letak sikit je pic dari phone ya sepanjang Tioman Surfing Event tu.
ahahhaha.. penyeri entry katanya, tak de gambar rasa lain macam je.
Jumpa lagi.

Ni pic malam penutup after Closing Ceremony and Price Giving n jamuan.
Tengah tunggu Reggae Concert.


Tusung pink tu officemate and yang tudung merah kawan aku merangkapa anggota JPAM yang bertugas.

Event every year Redbull sponsor minuman.

Picture masa bertugas

The beach jam 8.00 pagi.

No comments: