Klik Untuk maklumat Lanjut

Thursday, April 14, 2011

b a u . b a r u

Entah apa- apa aje kan tajuk entry saya. 
Tajuk ni sebenarnya merujuk kepada minyak wangi baru. Saya beli minyak wangi baru, begitu juga untuk my Mr. Hazeri. So, mulai esok bau kami akan...... bertukar!!!!!!

**eh, kenapa perlu nak tukar parfume?...kalau dah habis beli je lah yang baru. Kenapa sampai nak beli bau yang lain?

Saje.
Mungkin akan jadi hobi pula nanti. Parfume kami sama-sama dah nak habis. So,  kena lah beli baru. Tapi husband merungut- rungut yang parfume Givenchy Irresistible dia macam tak ngam je dengan cuaca yang panas kat sini. Jadi saya pun bagi suggestion supaya dia guna semula Ralph Lauren Polo Blue tu... *** hmmm  bau tu lah buat saya jatuh hati masa dulu- dulu. Ingat senang ke nak jumpa lelaki berbadan sasa comel macam tu bau wangi!. hahahaha.... cukup lah merepek. Tapi tiba- tiba dia dapat idea nak tukar parfume. Memandangkan saya pun agak cepat bosan dengan bau wangian yang sama, maka saya pun setuju. Hehehhehe.... then, masa nak beli saya pula ajak dia beli yang size kecil. Sebab, biar cepat habis dan boleh beli bau yang lain... lol... lepas tu tiba- tiba je dia setuju.

So, after decide kami pun mengorder minyak wangi baru. Inilah dia;



Untuk saya Nina by Nina Ricci. Sumpah... memang suka design botolnya. Tak sabar nak pakai esok. Cute kan botol tu....bentuk macam epal. ***rasa macam nak gantung kat leher je botol cute tu. 

Untuk suami pula Burberry Touch. 

Both of us amik size 30ml je. Nanti bila dah habis nak beli yang lain pula. 

Any suggestion untuk perfume best yang lain?

Nanti saya cuba beli ya.

(",)





****Kalau ada sesiapa yg masih tak tahu, Azra jual minyak wangi juga ya. Insyaallah harganya murah sikit dari pasaran. Jangan risau, yang penting 100% original. Sales blog dah lama tak update. Just email or SMS ya untuk sebarang pertanyaan. 

hazeriazra_8185@yahoo.com
0139395093
Biasanya perfume ni Azra kena tunggu seminggu lepas order baru sampai. Then, barulah boleh pos kepada kamu. So, masa order kenalah bagi Azra separuh bayaran dulu. Barulah Azra boleh nak order. Sebelum pos kepada kamu, barulah jelaskan lagi half payment. Tapi mana-mana yang rasa memang percaya pada Azra dan malas nak buat 2 kali bayaran, boleh bagi full payment masa order.





5 comments:

|| a - j . E . E || said...

akak pon still ingat bau encek suami first time kitorang jumpa balik. bau black xs paco rabanne. tapi botol nye cepat rosak la. kecewa

Nazratul Azra said...

hahhaha... skrg husband akk da x guna perfume tu ke?
mesti sampai termimpi-mimpi kan bau tu ... hehhehehhe

:: ChEQaLA :: said...

ehem2... encik suami sy time mule2 kenal dia, dia pakai dunhill balck..buat saye teruja.. ngee... tp skrg da tukar

Nazratul Azra said...

x la.. ko kan masa mula2 kenal kan kat sekolah rendah.. kalau x bau bedak zaitun, mesti bau dashing.. hahahah

Anonymous said...

nina itu perfume ku jua...dah berbotol2,,,hihihihi,,,,-lya safar