Klik Untuk maklumat Lanjut

Sunday, April 21, 2019

I Am Back!!!

Bismillahirrohmanirrohim.

Aku tak tau la mana datang kekuatan nak menulis balik. Tapi rasa berkobar-kobar tu tinggi sangat. Ada ke orang nak baca lagi blog di tahun 2019 ni?

Aku terpanggil nak menulis semula, bila sedar terlalu banyak benda aku nak share. Tentang kehidupan seharian, tentang kerja, tentang keluarga, tentang cita-cita dan 1001 benda lagi. Bebrapa tahun kebelakangan ni semua aku share di Instagram dan FB. Tapi makin lama aku rasa makin tiada keseronokan untuk berkongsi di sana. Terlalu banyak judgement dari manusia. Kadang aku sendiri rasa tak puas bila share sesuatu. So I just make a simple caption whenever upload a pic at ig or fb. 

Di sini, aku lebih terbuka, lebih ikhlas dan jadi lebih seronok untuk berkongsi. Semoga aku terus istiqomah walau hanya menaip dari handphone sahaja. Tahun 2019, masuk tahun ke 11 aku berkahwin... masih sama, masih berdua. Belum ada rezeki nak memiliki zuriat. Alhamdulillah kami masih gembira, masih bahagia. Tahun ini juga merupakan tahun ke 7 aku bertugas sebagai Penjawat Awam. Masih gembira menjalani hari-hari ku. 

Innshaallah, aku akan teruskan menulis. Berkongsi segalanya di sini.


Till then, XOXO.
♥️ Kak Ton 

No comments: