Klik Untuk maklumat Lanjut

Tuesday, June 22, 2010

MEMOHON AMPUN DAN MAAF

yup!!!
please forgive me...
walaupun hari raya aidilfitri dijangka pada tanggal 10 september 2010 (iye ke), saya terlebih dahulu ingin memohon ampun dan maaf.
bukan sebab apa..haha.
sebab saya akan ke luar daerah selama lebih kurang tujuh hari.
so kemungkinan besar tiada update dari saya sehingga tugas saya selesai. saya akan balik ke kampung halaman, Simpang Renggam, Johor. so, my lovely lappy tak akan dibawa due to too many stuff we bring (",) jadi saya rasa tak perlulah laptop ini dibawa. lagipun jadual saya sangatlah padat;

23 june 2010~ perjalanan pulang ke kampung dari Tioman menaiki fery Bluewater Express jam 7.30 pagi. after that terus ambil kereta dan pulang ke kampung. oooppppsss..kena singgah bandar kluang dulu untuk membeli hadiah perkahwinan cousin this coming sunday. sampai je kat kampung, petang dalam kul 4 dah ada appointment with biz supplier.

24 june 2010~going to KL. maybe naik bas je kot sebab berkemungkinan hubby penat nak drive. sampai KL after check-in hotel kalau ikut perancangan kami akan bergerak secara solo.huhu...hubby akan ke pavillion searching for his stuff (shirt, parfume, etc.) me, akan ke cheras or other place untuk ambil stok barangan baru. so, mungkin lewat petang baru dapat ber'dating dengan hubby*-* he promise me Tony roma's...

25 june 2010~ mungkin petang akan balik ke kampung semula. tapi sebelum tu if ada kesempatan nak menge'date dengan my friend, mazlisa.

26 june 2010~ siang akan ke rumah cousin, helping her doing a preparation for her solemnization that night. tapi malam tu mungkin dalam dilema, coz nak tengok cousin nikah or hantar my sister ke Renggam. my sister zapin's group akan buat performance depan Sultan Johor. perghhh..untung la dia, kecik-kecik dapat mengadap sultan.

27 june 2010~ busy with kak lia wedding ceremony.

28 june~mungkin akan ke Pontian, Johor melawat nenek.

29 june~ back to Tioman Island. tapi sebelum tu akan ke Rompin dulu. sebab saya ada temujanji di Pejabat Tanah dan Daerah.lepas tu baru balik.

agak padat jadual saya kan. tapi jika saya dapat curi sedikit waktu saya akan update apa-apa yang patut. so, see you next week!!!

*harap-harap percutian ini tidak mengempiskan wang tabunganku...............  (",)

No comments: