Klik Untuk maklumat Lanjut

Monday, June 20, 2011

h a p p y . b i r t h d a y . k i m i

Korang rasa menyampah tak?
3 update berturut- turut tentang birthday.
Sorry, tak dapat dielakkan. 
hehhehheh.....

Hari ni 

20 June 2011

Happy Birthday yang ke 3 tahun to my youngest brother

Muhammad Farish Hakimi

Angah luv u... mmmuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaahhhhhhhhh....


Saya call adik saya petang tadi, nak wish birthday dia....
Ini perbualan kami;

saya: Hello Mi, happy birthday....
Kimi: (dia cakap dalam keadaan pelat ya tapi saya tukar ke bahasa yang mudah difahami)
        hmmmmm........
saya: Mi, angah cakap happy birthday! Ayah dah belikan kek belum?
Kimi; Bukan la....hari birthday Mi semalam la....
saya: Kenapa pulak, birthday Mi kan hari ni....20 hari bulan...
Kimi: Bukan la.... semalam abang daus dah belikan Mi kek...semalam hari jadi Mi, bukan hari ni...

Saya pun mintak dia pass phone kat mak, mak kata...memang adik saya, Firdaus ajak celebrate semalam, sebab semalam kan hari Ahad, diaorang cuti...so, bolehlah sambut semalam. kalau nak buat hari ni, tak ada orang kat rumah. 

Tapi si Kimi ni mak saya dah bagitau, dia tak faham- faham.
dia tetap kata birthday dia adalah semalam.
Terima ajelah.
Baru 3 tahun kan.
Nasib baik tadi saya call dia tak mintak hadiah...
hehhehe....
Dia memahami kot yang kakaknya ni penganggur.

Kat bawah ni ada sikit gambar buah hati saya, Farish Hakimi.








I LOVE YOU KIMI!!!!!

No comments: