Klik Untuk maklumat Lanjut

Tuesday, June 28, 2011

s e m b e y y

Sembeyy je.....
(maksudnya, macam buat muka poyo or sesuatu yang berkaitan)

Ko dah kenapa pagi- pagi nak buat muka macam tu?

Sebenarnya nak keluar dari pulau, dah siap- siap nak ke jetty,
rupa- rupanya ferry dah lepas lorr....

Y_Y
tu yang muka sembeyyy je pagi-pagi.
Balik rumah semula, buka laptop, nah................. tulis kat blog.

Dah la bangun pukul 6 pagi konon- konon nak siap awal.
Sebab mati- mati ingatkan schedule ferry sama je macam semalam jam 7.30.
Rupanya hari ni pukul 7 pagi.
Hmmmm...

Sekarang ni tengah tunggu husband beli breakfast.
Ferry seterusnya kalau ikut schedule jam 9.30 pagi.
Tapi rasanya, jam 8.45 ni saya dah kena pergi jetty semula.
Mana tau tetiba je ferry tukar jadual semula.

Btw, bye semua.....
Saya nak ke Kuantan ni, teman suami saya menjalani latihan dan ujian menembak.
Selepas tu, hari Jumaat nanti terus balik Kluang, nak attend majlis kahwin kawan saya.
Then, akan diteruskan dengan short vacation with Farhana.
Tempat nak dilawati tak siap decide lagi, maybe KL or Melaka or.... tak tahu lagi lah.

Insyaallah,
kalau ada kesempatan saya akan update about hotel tempat saya menginap.

Till then,

mmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!!!!!!!!!

4 comments:

Jelita78 said...

have fun, beb!!

DaZzlingLilLy said...

selamat bercoti azra..enjoy ur vacay..

Nazratul Azra said...

jelita78;kak lily; TQVM... harap2 blh fun giler2.. maklumlah penganggur yg nak g bercuti ni... x blh shopping.. hahahha

didil said...

jumpe time eda kawen nt!