Klik Untuk maklumat Lanjut

Saturday, March 26, 2011

t e s t i n g 1 , 2 , 3 . . .



Hi kawan- kawan. Saya dah dapat menjalani kehidupan yang normal sekarang. Saya dah dapat beronline, berblogging, bershopping maya seperti biasa.

Ya, saya dah dapat laptop baru. Walaupun bukan dari kalangan jenis buah-buahan itu... ala.. yang jadi idaman saya tu *apple*. Saya tak kisahlah. Asal dapat guna laptop dan berinternet...hehehhe..

Nasib baik encik Hazeri bermurah hati nak sedekah sikit duit kat saya. So, dapatlah beli laptop baru. Dia kata, saya tak layak lagi nak beli laptop mahal-mahal sebab belum kerja. Nanti kalau dah kerja, bolehlah saya beli sendiri.

Ok.

BTW, pic kat atas tu adalah pic pertama saya upload guna laptop baru... hehehhe...siap edit guna picasa lagi...
Posted by Picasa

No comments: