Klik Untuk maklumat Lanjut

Wednesday, March 30, 2011

k u n i n g

perghhh, tajuk entry....tak boleh blah kan.
Hehhehe....
Tak membawa apa-apa maksud, kecuali my purchased ni;


ape tu dalam plastic harrods tu???
hehehe.. that's my new wallet. Tak jadi la beli yang mcm dlm wishlist ni;


Memang la merah tu lawa dan it's DKNY brand. Tapi ciri-ciri dalamnya ada yang saya kurang minat la. Saya suka wallet yang boleh letak gambar.
Walaupun wallet yang saya beli just berjenama Harrods, tapi saya sangat suka sebab banyak benda boleh di sumbat dalam tu.
Warnanya very the kuning.
Bak kata cousin I;
'' bila tengok wallet ni terus teringat donald duck...''
 hehehe
k, sedia nak tengok ke?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Wah, Azra.... dari jarak 100meter dah nampak wallet ko sebab kalernya sangatlah meriah.



Yang ni tempat isi duit, ada tempat isi syiling kat tengah tu.
boleh isi banyak la juga duit dalam ni.
Saya siap letak buku derma darah saya lagi.



Yang ni bahagian kad- kad macam kad bank, kad credit, kad nikah, kad pengenalan. Yang bahagian bawah saya letak business card, member card, shopping card, pocket calendar, dan yang atas tu........ gambar!!!!
Gambar sape ko letak tu???
Eh, tu gambar saya la.
Lain kan muka saya. Tu masa saya form 6 kot.

Saya tak pergi pun butik Harrods kat KLCC tu. Just beli online je kat blog  fariza ni. 

Banyak jugak interesting stuff yang agak murah. Dah dua kali Azra beli barang kat blog dia.
Kalau berkesempatan, singgah lah kedai maya dia. Mesti korang tak menyesal.


Ok lah. Jumpa lagi nanti ya!!!!




7 comments:

I.Q.W.A said...

derma duit tu sikit kat saya :) hehe

DaZzlingLilLy said...

wow..neon kaler ni..i pun suka kaler yg terang2,dulu pnh pakai kaler merah.
,skang punya wallet kaler pink..

Nazratul Azra said...

Iqwa; saya penganggur la, x mampu nak derma kat awak...eh, awak kan baru dpt kerja(lecturer kan?).. nnt awak derma lah kat saya ye.. hehhehe

lily; ye la, bila kaler terang2 ni senang nak nmpak dlm hbag.. hehhe... buka2 hbag, silau mata nmpk wallet

|| a - j . E . E || said...

duit sangat berkepuk2 yeeee...... nakkkkkkkk :D

Nazratul Azra said...

hmmm.... tu duit masa belum keluar rumah kak jee... 10 minit melangkah dr rumah, dah tggl separuh.. heheheh

Wan Collection's said...

uish dik..bahaya tu publish gmbr yg byk duit mcm tuh.

Nazratul Azra said...

ala kak, masa2 ttentu je ada byk mcm tu dlm wallet.. hehehhe