Klik Untuk maklumat Lanjut

Monday, January 23, 2012

o k . k e . k o ?

Dah lebih 24 jam tukar baru sekarang nak tanya kan. Korang rasa ok ke blog header aku yang baru ni?
Background ok ke? Hitam je kan. Macam dulu- dulu zaman 2007,2008. Pastu konon tukar biru laut sebab nak nampak ceria. Pastu diri sendiri pun tak berapa suka.


Aku gunakan hitam dan gambar gelap- gelap ni bukan sebab kehidupan dah kelam ke apa kan. Tapi aku rasa it's more interesting la dari warna- warni. Nampak tua dewasa sikit kan warna macam ni. hahahahahha.... ke korang rasa tak ok? Kalau tak ok, aku try buat yang lain. Tapi aku manalah reti sangat nak edit- edit  gambar ke apa semua kan. Hasilnya nanti lebih kurang macam ni jugaklah. 

Gambar pulak, aku pilih gambar dengan laki lah. Sebab sekarang aku just berdua je dengan dia kan. Nanti kalau dah ada anak, aku pasti buat header yang ada anak aku sekali ya.

Ok, bye :)