Klik Untuk maklumat Lanjut

Thursday, January 19, 2012

D a s a r . O r a n g . K a m p u n g

Sape pulak orang kampung ni?
Tetiba je?
Tak lah.

Sebenarnya nak cerita pasal ayam kampung.
Tak, bukan saya nak masak ayam kampung hari ni.
Tapi pasal mende alah ni.

Sajimee Mi Sup Ayam Kampung




Hari ni laki tak balik makan tengahari kat rumah.
Dia balik pukul 6 petang.
So, dah duduk sorang- sorang.
Dilanda PMS pulak tu kan.
Malas nak masak nasi.
Sebab akhirnya nanti makan pun tak abis.
Selera tak ada.
So, masak je lah mee segera.
Sedaplah Mee Saji ni.
Mee dia pun tak muak macam jenama Maggi tu.
Saya masak mee segera, kalau tak tumis bawang or tak modified memang tak boleh nak makan sangat.
So, tadi tumis bawang, lada, letak ayam sikit, sayur kacang buncis n shitake mushroom.
Makan sampai habis. 


Sedih konon mengenang nasib makan mee segera.
Hahhahahah....
(abaikan pemandangan dapur yang bersepah tu, tak sempat kemas. Maklumlah semalam baru balik rumah kan setelah seminggu merantau)

Post a Comment