Klik Untuk maklumat Lanjut

Thursday, January 26, 2012

n a k . l a g i

Aku teringin nak beli lagi.
nak 2, 3 ,4, 5 .....
Gila tamak punya perempuan.

Dah ada 1.
Tapi nak lagi.
Yang ni besar sangat.
Warnapun warna selamat je kan.
Nak yang medium size, pastu nak yang bold colour.
Yang terang- terang.
Baru rasa muda.

Benda apa sebenarnya?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tu, nampak tu yang kat tangan tu.


Longchamp aku.
Nak beli lagi.
Yang ni kan besar.
Macam makcik- makcik kan.

Nak warna apa ye?


Banyak lagi kot warna lain.
Merah, ungu, biru.

Ok, start kumpul duit mulai esok.
Sehari RM10.
Cukup dua bulan aku beli.
(",)





4 comments:

misha.w said...

ko beli kat mana eton? murah tak?

Nazratul Azra said...

hari tu kirim kat kawan, beli kat airport france kot klu x silap.

Tapi tadi ada tgk kat branded-avenue.
Tapi blm dpt dipastikan keoriannya sbb mcm murah gila.. cer akk tgk.. diaorg claim ori. tp harga mcm murah sgt. kat princess victoria stylo pun ada.

ct noryzan said...

ton! aku pun cari menatang ni...ade yg terbekenan di hati tp ianya adalah lv..mne aku mampu! choy

Nazratul Azra said...

oittt..
LV mana? neverfull ek?
kalau nak beli longchamp ni aku nak bli gak dah ni.. size 25cm, RM380
kalau size yg 31cm RM430.
Ada orang nak pi london this march. dia buka preorder la utk longchamp ni...(tp klu nak, jgn amik ijau ok, aku nak ijau...coklat pon..sbb coklat aku dah ada nnt sama)
LV ada gak.. nak ke? hahahha