Klik Untuk maklumat Lanjut

Tuesday, January 24, 2012

w a n g i k a n . b a d a n

Ni perfume yang aku pakai sekarang.


Carolina Herrera 212 VIP.
Dah nak habis dah pun.
Beli 50ml je aritu.
Aku kan sentiasa tukar- tukar perfume. 
Sebelum yang ni aku guna Nina Ricci apa ek nama dia? yang bentuk apple tu. 
Lupa dah namanya.
Sebelum tu pulak, Estee Lauder Sensuous.
Sebelum- sebelum tu apa je ek yang aku ingat lagi.
Antaranya, Davidoff Cool Water, Clinique x ingat nama apa, Ralph Lauren Romance, Givenchy Irrisestible hmmmmmm.....
Tak ingat dah.
Start aku pakai minyak wangi mahal ni adalah zaman study Uni dulu. 
BF (laki aku lah sekarang) bagi DKNY Be Delicious.
Kalau tak aku beli Body Shop atau AVON je.
Sama je, wangi jugak.
Hahhahah...
Tapi bila dah mengalami anjakan paradigma tu, dapat DKNY tak kan nak patah balik ke AVON kan.
Haruslah tetiba jadi minat beli minyak wangi mahal.

Masalah aku adalah, sampai sekarang tak jumpa lagi yang betul- betul wangi kat aku.
Aku punya kulit sangat kering.
Tak pernah dapat pakai perfume yang pagi sampai malam tahan kat aku.
Kadang separuh hari dah tak bau.
Benci.
Jealous dengan laki aku, pakai pagi nak g kerja... balik pukul 6 pun masih bau lagi.

Kamu ada suggestion x?


No comments: