Klik Untuk maklumat Lanjut

Thursday, January 19, 2012

m a c a r o o n s

Saya rasa, for the whole year of 2011 Macaroons sangat popular dalam dunia maya ni.
Sana sini semua blogger cerita pasal makan macaroons.
Siap beli yang kat luar negara lah.
Kirim kat kawan- kawan.
Beli sedozen, dua dozen.

Saya sentiasa teringin nak merasa.
Tapi saya tak naklah rasa yang buat sendiri atau tempah kat mana- mana kedai biasa.
Saya mestilah teringin nak rasa macaroons yang popular kan.
So, masa pergi KL November lepas saya belilah kat KLCC




Beli kat Harrods.
Total ada 6 biji kot yang saya beli.
RM berapa ek? Lupa la.
23 ke 24 kot. 
Lebih kurang macam tu lah kan.

Lepas makan, saya senyum- senyum sorang.
Sedap.
Betullah sedap macam orang selalu kata.
Tapi............... saya tak boleh makan selalu lah benda macam ni.
Lepas setengah jam makan, terus sakit kepala.
Saya sensitif sikit lah kepada makanan yang terlalu manis.
Yes.
It's too sweet for me.
Walaupun sedap, tapi saya tak suka.
Rasanya, lepas ni tak nak beli lagi kot.
Dah lah mahal.
Kalau beli BigMac, boleh dapat 2 ketul.
Kenyang makan.
hik..hik.,.

***pencinta macaroons jangan marah saya ya!

No comments: