Klik Untuk maklumat Lanjut

Friday, January 27, 2012

A m . I . R e a d y . E n o u g h . T o . F a c e . I t . A g a i n ?


Insyaallah if tak ada aral melintang aku akan sambung belajar in September.
Ya.
Ini bukan cobaan.
Ini betul- betul.

Dah cukup ready ke aku ni?
Dah puas berehat ke?
*gila lama rehat dari 2009 kan.... lol*

Ready ke aku nak menghadap assignment yang bertambun?
Nak kejar waktu sebab buat assignment last minute?
Nak siapkan projek?
Nak study last minute time exam?
Nak berjauhan dengan laki?

Sedia?
Sedia?
Sedia?

Aku harap aku dah cukup bersedialah kan.
Nak tunggu sampai bila.
Lagi pun komitmen aku belum banyak sangat lagi.
Nanti kalau dah ada anak, belum tentu aku sanggup tinggalkan laki dan anak- anak kan.
*anak- anak coz aku memang nak anak ramai*

Tapi if dalam nak tunggu September tu, kalau aku dapat kerja yang baik or aku pregnant ke kan.
Maka, tertangguhlah niat nak sambung buat Master tu ya.

But seriously, aku memang rindukan waktu belajar.
Aku rindu saat- saat rushing siapkan semua benda.
Tapi yang paling aku rindukan,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.

..
.
.
.
.
.
.
.
.

.

Aku rindukan Hari Konvokesyen.
Rindu nak pakai jubah konvo ni.
Rindu nak dapat bunga dari laki.
*jangan harap nak dapat bunga dari dia. Seumur hidup selama kenal dia, 2 kali je dapat bunga*

Picture tu masa konvo degree 2009.
Gila huduh kan aku.
Muka bulat.
Rambut pendek.
Masa ni badan start naik.
Ye lah kan.
Baru kawen masa tu.
Kawen November 2008, then February 2009 konvo.
Gila cepat naik badan.
Kawan aku sebelah tu, sekarang dah kawen jugak but still badan maintain je.
Jealous ok.
Padahal nafsu makan dia sama je dengan aku.
*aku salahkan metabolisme badan aku yang lemau mengakibatkan aku gemuk*
Y_Y



No comments: