Klik Untuk maklumat Lanjut

Sunday, January 29, 2012

d e m a m . b u k a n . a l a s a n . . . . .

Pagi tadi just makan bihun goreng sikit sebelum makan ubat.
Then, tengahari laki call tanya nak kirim makanan ke apa ke?
Masa tu tak rasa lapar lagi, so tak nak lah kan.
Dalam pukul 11 pagi selepas dadah dah meresap dalam badan, aku pun apa lagi mengantuk lah kan.
Tetiba pukul 12 lebih tu terjaga pulak dah.
Ada jiran menjerit- jerit marah anak dia.
Gila tekanan aku.

Ingat pukul 2 macam tu baru nak bangun.
Tapi terbangun awal.
Layan tengok tv.
Laki balik kerja tadi awal, dalam pukul 2.
Dia ajak join makan Nasi Goreng Ayam.
Aku jual mahal lah kan.

Tengahari tu minum coffee je secawan.

Sambung lagi tengok tv and layan twitter.
Lepas tu dalam 3 lebih dah lapar.
Nak masak mee, sawi tak ada.
Aku macam tak boleh lah nak makan mee goreng kalau tak ada sayur warna hijau tu.
Aku tak boleh nak makan.
Tak tau kenapa.

So, nampak sos prego yang buat Lasagna aritu ada balance lagi.
Apa lagi kan.
Ambik jalan mudah je lah.
Masak Beef Bolognese Spaghetti.
Guna je apa yang ada.





Resepi nanti- nantilah ye.
Belum ada feel nak menaipnya.
Nampak, banyak kan aku makan.
Walaupun demam, makan tetap habis.
hahhahahha......
Tak ada istilah hilang selera makan ke apa untuk aku ni.

Licin je aku makan.
Tinggal Bay Leaf sehelai je kat situ.
*sorry untuk pinggan yang comot tu. Aku rasa dah makan cukup sopan dah tadi.

Aku ni, jenis orang kalau demam tak suka nak makan ubat banyak- banyak.
Sekali je aku makan tadi.
Then, aku buat kerja rumah sikit- sikit.
Keluarlah peluh sikit kan.
Now, alhamdulillah badan pun dah kurang panas.
Tekak dah tak berapa perit.
(",)

***aku rasa tetiba demam ni sebab makan limau CNY banyak sangat kot. Sebab demam kali ni start dari perit tekak. Padan muka aku kan. Orang lain raya, aku yang melebih- lebih.


No comments: