Klik Untuk maklumat Lanjut

Sunday, January 22, 2012

p e m b a h a r u a n

Aku terasa macam nak buat pembaharuan lagi la kat blog ni.
Macam, nak tukar header dan layout.
Header aku tu aku dah lama guna.
Since aku berblogging kembali kot masa 2010.
Tak la lama mana kan sebenarnya.

Aku start dunia blog ni masa study lagi.
Kalau ikut kat profile aku, September 2007 aku dah start berblog ni.
Tapi masa tu aku tak ambik serius sangat dengan apa yang aku tulis.
Just cerita tentang tension buat assignment, letih pergi class, duit belanja tak cukup, gaduh dengan roomate, gaduh dengan boyfriends....oooppsss... kenapa boyfriend tu ada 's'?
Sila abaikan.

Bila aku makin meningkat dewasa, aku rasa benda- benda yang aku tulis tu dulu semua tersangatlah childish.
Annoying je.
Langsung tak matang.
So, aku decide untuk delete semua entry tu dan stop menulis.
Then, masa 2010 aku rasa kosong.
Aku kan tak kerja, just duduk jaga kedai souvenir aku je kan.
Aku try sambung blogging semula.
Alhamdulillah sampai hari ni masih bertahan.
Hope it last forever la kan.

Hope header baru, background baru ni akan bertahan lama la sikit.
Sebab actually, aku belum berapa pasti wajah sebenar blog yang aku nakkan.
Aku nak sesuatu yang nampak macam aku.
Header yang aku guna sekarang ni picture masa aku kat Langkawi.
Tahun 2008 kot.

Zaman pun dah berubah.
Status aku pun dah berubah.
Dulu gambar tu masa aku anak dara muda remaja.
Sekarang dah kahwin kan.
Apa salahnya aku letak sekali gambar laki aku kat header tu.
Tak lah dia kecik hati nanti ingatkan aku nak sorok status dah kawen ke apa kan.
*mana tau kot- kot dia fikir aku anggap dia tak ensem, sebab tu jarang letak picture dia dalam blog*
Nanti kalau aku dah anak, aku buat pulak header baru yang melibatkan anak skali ya.

Background pulak, aku tak pasti lagi nak yang ceria ke, kelam ke, cerah ke.
Sebab susah nak cari yang macam aku.
Aku ni selalu berubah- ubah.
Background warna biru ni pun sebenarnya baru je aku guna.
Tapi nampak macam ceria sangat.
Nanti lah aku try nak cari something yang lebih minimalis.

Hope korang akan suka la dengan pembaharuan yang aku buat ni.

No comments: