Klik Untuk maklumat Lanjut

Wednesday, January 25, 2012

I n s y a a l l a h . I t ' s . G e g u r l

Aku pernah sebut kan tentang seorang kawan yang dah kawen hampir 14 tahun tapi this year akan menimang cahaya mata.
Dia dah buat 4d scan siang tadi, it's gegurl y'all.
Best sangat.
Aku pulak excited.
Bukan apa, tak sangka lah dia akan akhirnya dapat jugak rezki untuk dapat anak.
Kadang ada orang kalau dah berbelas tahun ni akan putus asa.
Malas nak mencuba.
Tapi dia tetap berusaha sebaiknya.
Alhamdulillah.
ALLAH makbulkan doa dia.



Nama dia Kak Dewi.
Aku pun tak tau nape nama panggilan dia Dewi.
Padahal nama sebenar Saidatina.
Aku dah lama jugak kenal dia.
Since 2005.
Tapi tak rapat sangat.
Kitaorang start rapat sikit last year lah.
Even usia kami jarak lebih dari 5 tahun, kitaorang masih boleh rapat coz kepala adalah sama- sama tak berapa betul. 
Hahhahahahhahaha.

Dia dah ada seorang anak angkat.
Lelaki.
Memang dia bela dari kecik lagi.
Sekarang dah darjah 4 dah budak tu.

Aku dan kawan- kawan lain very excited tau nak tunggu bulan June sebab due adalah waktu tu.
Wish you all da best kak!!!
Hope lepas ni ada pulak rezki aku dan suami.

No comments: