Klik Untuk maklumat Lanjut

Wednesday, August 10, 2011

a m p u n . d a n . m a a f

Ampun dan maaf ya kawan- kawan.
Walaupun blog ni tak hot lah sangat, tapi ada jugak seorang dua pembaca yang hantar mesej kat 'mukabuku' bertanyakan tentang keadaan saya sebab dah lama tak update blog ni.

Saya ada banyak sangat kerja yang dilakukan dan akan datang ada satu projek yang agak besar yang hingga hari ini saya belum capai keputusan muktamad.

Kawan-kawan tolong doakan yang terbaik ya buat saya.

Terima kasih.

BTW, silalah like facebook page saya ya.


*****Dah rajin nak berniaga kat facebook pulak sekarang.
Jika memang takdir saya untuk mencari rezeki dengan berniaga online, doakan kejayaan saya.

2 comments:

Julihayati118 said...

Hamboi...bz sgt dia ea.. bz2 nih da stop ke maen Angry Birds uh? hehehe

Nazratul Azra said...

angry birds lama dah ku tinggalkan.. skrg giat main The Sim plak.. hehehe