Klik Untuk maklumat Lanjut

Sunday, October 16, 2011

h i p - h i p . h o o r e y ! ! !

Assalamualaikum kawan- kawan.
Masih ingat saya lagi?
Lama kan saya menyepi.
Saya pun tak pasti kenapa selama beberapa bulan ni saya langsung tak ada mood untuk menaip. Minta maaf, minta ampun ya kepada yang tertunggu- tunggu.

Btw, 
Azra nak mulakan cerita baru dengan kisah riang- gembira.
Semalam saya ikut family makcik Yah pergi ber'picnic'.
Tak la jauh mana.
3 minit je naik speed boat dari rumah kami.
hehehhehehhehhe....

Sebenarnya resort tempat kami berkelah ni, milik pakcik kepada suami.
Insyaallah, ada kesempatan nanti, saya cerita lebih lanjut tentang resort tu ya. 
Kami pun tak ada planning yang betul- betul nak pergi picnic ni, cuma tetiba idea datang.
Lagipun, saya baru sembuh dari sakit.
Sakit apa?
?
?
?
?
?
Jangan tanya sebab saya pun tak tahu.
Rabu lepas, tetiba badan rasa tak sedap. Makan, then muntah. n kareB (sila terbalikkan perkataan tu). 
Sebelum tidur pun kena jolok- jolok tekak ni bagi muntah banyak- banyak then, barulah boleh tidur.
Pening kepala pun dari sehari ke sehari tak baik- baik. saya memang tak amik sebarang ubat, coz doktor dah nasihatkan kurangkan pengambilan ubat macam ubat tahan sakit dan panadol.
Kepala and tengkuk memang 3 hari 3 malam penuh tepek koyok.

Alhamdulillah, semalam dah hilang semua rasa tak sedap tu.
So, apa lagi.... yak nak la lepaskan peluang ikut diaorang g berkelah.


Ok!
Enjoice the picture ya.















Maklumat lanjut tentang Panuba Inn resort, kamu boleh layari website mereka ya.

www.panubainn.com

Nanti, bila- bila saya ada masa terluang, saya pun akan cerita tentang resort ni.




4 comments:

|| a - j . E . E || said...

dah ada isi ke?? yeay!!

Nazratul Azra said...

belum la kak.. igt ujung tahun ni nak g jumpa doc la.. nak buat apa yg patut.. doakan ya..

|| a - j . E . E || said...

erm akak pon tgh amek ubat hormon skrg. tp lepas jumpe dokter la.. g la jumpe dokter buat check up.. eton mude lg.. mcm akak ni da tua. huhu sama2 kita doa utk kita sama2 ek.. aminnnnn

Nazratul Azra said...

amin kak.. akak tua ke.. muda lagilah.. huhuhu...