Klik Untuk maklumat Lanjut

Monday, September 27, 2010

SAYA MINTA MAAF YA!!!

minta maaf bukan semestinya pada hari raya je kan.
saya minta maaf sebab belum sempat update blog ni. sebabnya, sekarang sibuk sikit dengan persediaan membuka blog perniagaan saya. dah masuk 6 bulan saya berniaga, rasanya dah tiba masanya saya nak berniaga secara online pulak. hope kawan-kawan akan terus menyokong saya. perniagaan online saya akan dimulakan pada 01 October 2010, tapi bermula esok saya akan mula upload serba sedikit gambar bagi memudahkan anda nak buat pilihan...hehehe.

antara barang yang ada ialah barang kosmetik, penjagaan wajah, wangian, pakaian kanak-kanak, pakaian dewasa (new and pre-loved), barang-barang lain seperti bag, selendang, dan macam-macam lagi lah.
setiap bulan juga saya akan adakan cabutan bertuah untuk followers. so, sebagai permulaan, saya ada 5 hadiah untuk anda. hadiah tersebut adalah untuk 4 pembeli pertama dan seorang followers bertuah.
so, tunggu apa lagi!
jadilah follower saya di

ENJOY YOUR ONLINE SHOPPING !!!

No comments: