Klik Untuk maklumat Lanjut

Tuesday, November 15, 2011

n a k . b u a t . k e . t a k ?

Dalam dilema la saya sekarang ni.
Kalau fikir- fikir malu pun ada.
Kalau ikut hati memang nak buat.
Tapi memang la malu.
Sebab saya bukan pandai sangat pun.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Korang yang ada add saya kat fb mesti da biasa tengok gambar- gambar macam ni kan; 

        




                                          

                                  

         

 


(",)

Ya, tu antara koleksi makanan yang saya masak. Masakan saya tak la sehandal mana. Tapi bolehlah makan untuk mengelakkan rasa lapar. 
Tapi,
Ada orang hantar kat fb saya macam ni (nama saya rahsiakan ya)

''Eton, apa kata ko tulis resepi masakan ko ni, senang kami nak masak jugak''
''Azra, bagi aku resepi pancake tu, bosan la asyik makan lempeng biasa''


dan sebagainya.....
btw; kepada sesiapa yang tak tau nama eton tu, tu nama panggilan zaman saya duk hostel dulu. Lekat pula nama tu sampai sekarang. hehehehheh

Ok, sambung cerita pasal resepi. Boleh je kalau saya nak buat kolum khas atau entri khas kat sini pasal resepi- resepi masakan. Tapi saya malu la. Saya masak bukan sedap sangat pun. biasa- biasa je. 
Nanti kalau dah letak resepi tetiba malu pulak kalau ada orang kata resepi saya salah la. Tak sama la dengan resepi diaorang. Or, cuba bayangkan kalau ada orang kata dia dah ikut resepi kita tapi masakannya jadi tak sedap. Macamana? Mesti kita malu kan.

Dulu ada jugak bagi resepi kat kawan- kawan. Lama- lama dah tak terlayan hehehheheh...

So, apa pendapat awak semua? Perlu tak saya wujudkan Label 'Resepi" kat blog saya ni.
Ke nanti nampak macam budget bagus sangat letak- letak resepi kat sini.
padahal masakan yang ringkas- ringkas je.

Please.
Need your opinion la sayang- sayang semua (",)
Post a Comment