Klik Untuk maklumat Lanjut

Thursday, October 25, 2012

Tak Ada Open House Untuk Aidil Adha

Salam Aidil Adha
atau
Hari Raya Qurban
atau 
Hari Raya Haji.

Ikut sedap koranglah.
Yang penting esok aku pi raya je.
Tak buka rumah untuk tetamu.
Sebab utamanya adalah, mak and family tak jadi raya kat sini.
Then, aku pon tak cuti lagi.
Masih kerja lagi hari ni
Ni pun tulis blog pakai komputer opis.
Kantoikan diri sendiri kan.
T_T
Tapi rasanya takde opismate baca blog aku ni.

So, mana ada masa nak prepare juadah kan.
Kalau masak pun, masak sikit untuk aku makan dengan laki.
Laki pun esok keje.
Eh, memang laki aku suka sangat kerja time orang lain cuti.
Workaholic kononnya.


Hari Raya haji kat sini meriah.
Macam Aidil Fitri jugak.
banyak rumah open untuk tetamu.
Sangat berbeza dengan aku beraya kat Johor.
Nanti dah abis raya aku upload picture ya.

Bye.

No comments: