Klik Untuk maklumat Lanjut

Thursday, October 11, 2012

Balik Kampung + Putrajaya + KL + JPO (Part 3)

Rasa bersalah menghantui jiwa ya.
Lama gila tak update.
Then ni patutnya entry Jun kot.
Part terakhir.
Blame the lazy Azra...pffffffffttttt

Part ni nak cerita pasal first time jalan kat JPO.
Tapi kalau ikut tarikh hari ni, dah tiga kali aku g sana.

Delay lama sangat.
Aku tak nak salahkan kerja yang bertambun tu tapi salahkan diri sendiri yang tak pandai bahagi masa.

Pengalaman aku jalan kat JPO, pada aku ok je lah.
Ada yang menguntungkan, ada yang biasa- biasa saje.

Ni kompilasi picture aku masa kat sana.

Ni masa dah nak balik kot. 1st time pakai Speedy g jenjalan. hik..hik..

Makan kat Absolute Thai. Sedap la makan kat sini. Nak lagi.. nak lagi!!!

Ni lah Leeya my classmate masa form 6. Dia Senior Sales Exec kat Burberry JPO.
Yeayyyy, banyak % woo dia boleh bagi.
Next time beli ek!
Tak cukup modal masa ni.

Kat tangan tu semua paper bag barang laki.
Aku tak beli pape pun.
Sebab kat KL dah banyak damage :(

Ni aku copy paste dari web JPO. 
Pastu kat tepi dia aku letak komen tentang butik/ kedai tu ya.


SuiteStore
902Adidas - Harga tak banyak beza dengan butik 
436Armani Exchange- Pilihan kureng best dari butik.
338Armani Outlet- Lupa ada masuk ke tak
220Brooks Brothers Factory Store- Aku tak masuk 
700Burberry- Kata my Singaporean friends, berbaloi.
328Canali- Tak masuk
434CK Calvin Klein- Tak banyak shirt
510Cotton On- Berbaloi bagi aku
432DKNY- Pon ok jugak even barang sikit
606Ermenegildo Zegna Outlet Store- Tak masuk
424Esprit- Banyak stok. Ok kot!
516Flow- Bolehlah
416G2000 Outlet- so..so..
528Gap Outlet- Harga seluar ok kot
532Guess- Ok. Banyak accessories
430Lacoste Outlet- Harga sangat ok dari butik.
426La Senza Lingerie- Macam harga sale kat butik
526Levi's Outlet Store- Berbaloi. tapi x banyak choice
232Michael Kors- Up to 40% banyak. 60% ada juga
1000Nike Factory Store- Macam tak murah sangat pun
100Padini Outlet Store- Biasa- biasa je
212Pink Jambu- (last pi hari tu macam da tutup)
604Polo Ralph Lauren- Beli banyak lagi untung.
418Poney Outlet- Ok lah.
406Puma- Best jugak
518Quiksilver- Beli banyak lagi banyak %
222Raoul- Ok jugak.
414Rip Curl- Berbaloi jugak
520Roxy- Sama macam Quiksilver
332Salvatore Ferragamo Company Store- Kureng
234Shanghai Tang- Tak masuk
420Timberland- Tak masuk
218Tommy Hilfiger- Agak mahal untuk outlet
308Universal Traveller- Tak masuk
224Versace- Tak masuk

SuiteStore
514Charles & Keith Reductions- Sangat berbaloi
400Clarks- Tak masuk
316Geox- Tak masuk
304Pedro Outlet- Berbaloi jugak kot
402Skechers- Tak masuk
300Vincci- Biasa- biasa je

SuiteStore
412City Chain- Tak la murah sangat
214Evita Peroni- Tak masuk
326Swiss Watch Gallery- Tak masuk
306Tomei- Tak masuk
320Wear &When- Tak masuk


SuiteStore
312Bonia- Tak masuk
208Braun Buffel- Orang kata boleh tahan ler
408Carlo Rino- Tak masuk
230Coach- Better buy kat butik time sale
226Coach Men's- Sama dengan jawapan kat atas
428Fossil- Berbaloi
314Oroton Factory- Tak masuk
310Samsonite Factory Outlet- Tak masuk
322Tumi- Ok jugak.


SuiteStore
302Cosmetics&Designer Fragrances- Tak byk brand
206Fidani Chocolate- Tak masuk
602Maybank- Kau nak aku komen apa?
318Royal Selangor- Tak masuk (eh, ada ek?)
522The Body Shop Outlet- Tak masuk
210The Cosmetics Company Store- Brand terhad

Maybe lain orang lain pandangan kan. Tapi untuk aku, ok- ok je kot if nak p JPO ni :)


2 comments:

DaZzlingLilLy said...

kesimpulannya kalo nak pi and rasa puas ati kena bawak cash banyak..hehe..best la jd org johor leh pi selalu,time sale jer zass g sana...

Nazratul Azra said...

memang kak. Husband la seronok kat sini. Azra kurang sikit coz barang2 yg azra suka x berapa nak ada. Kalau mcm ralph lauren, lacoste baju2 biasanya kurang 100-150 dari harga butik. ok la kan.
Btw, JPO dari kg Azra just 25 mins drive!!! hahahah