Klik Untuk maklumat Lanjut

Friday, April 27, 2012

Interview Yang Pecah Rekod

Alhamdulillah.
Interview dah settle semalam.
Just tunggu jawapan.
Ada rezki, adalah.
Kalau bukan rezeki aku, memang aku redha je.
Sepanjang hidup aku, interview kali ni paling mencabar.
45 minit okeh!
Sebelum ni, paling lama aku kena interview 20 minit je.
Break the record betullah.
hahahhahhahah.

Interview kali ni totally in Malay. 
Walaupun Bahasa Melayu aku dari UPSR sampai STPM memang A memanjang, tapi masa interview tetap ayat tunggang terbalik. 
Rempit habis.
Biasalah kan darah gemuruh sikit.

Malam ni aku malas nak pi kerja.
Lagipun penat baru sampai rumah.
Alhamdulillah ferry hari ni on time.
Nasib tak delay.
Sebab kalau delay, memang lewat petang lah sampainya.
Harus lepas maghrib terus tidur kan.
Insyaallah kalau sempat dan larat, aku tepek lah entry baru beserta gambar percutian.
Cuti lah sangat kan, padahal keluar pun sebab ada interview.
:)
Post a Comment