Klik Untuk maklumat Lanjut

Tuesday, April 17, 2012

Senyum Sorang- sorang

Baru habis tengok cerita,
CIK PARIS DIVA KAMPUNG
Tengok sensorang je sebab laki aku kata cerita entah hape- hape.
Tapi aku suka!.
Cerita best je kot.
Cute.
Sinematografinya cantik.
(berlakon kat Mersing okeh!)
Pelakon pun best apa.
Then, aku nangis.
Drama sangat kan aku ni.
Tak ada pun sedih- sedih ke apa.
Tapi aku macam terharu.

errrkkkk...

Macam ni, 
Terharu sebab tetiba diva ala- ala Paris Hilton boleh jatuh cinta dengan budak kampung.
Kalau korang tak tengok tadi, silalah cari esok lusa ya drama ni.
Kat malaymoviesfull ada lah tu nanti.

Pelakon adalah si manis Liyana Jasmay.

Walaupun ada yang kata tak minat dia sebab dia gedik, macam kekwat, aku tetap suka.
Dia cute la u olls.
Suka je dia berlakon.
Then, watak Zulaikha kat cerita tadi memang ngam lah dengan dia.
*yang jadi Sarah, bff dia tadi tu siapa ye? best gila if slang English aku macam dia tu*

Then, pelakon lelakinya adalah, Izzue Islam

*gambar semua di copy dari google*

Seriously, aku tak kenal pun dia ni.
Ooooppsss... pernah kot ternampak kat dalam majalah EH! before this.
Tapi tak pernah tengok dia berlakon.
So, bila tengok dia dalam cerita ni, terus fall in love.
*Mr. Hazeri tetap number one ya. Ni stock anak ikan mak je*
Walaupun watak budak kampung je.
Tapi aku suka.
Muka dia boleh lah kan.
Dengan rambut serabai, memang kegilaan muda- mudi kot.
Berlakon pun buat aku touching tadi.
Natural la.

Masa tengok cerita tadi, aku rasa macam real je semuanya.


Lagu Cinta Bersatu yang Liyana Jasmay nyanyi pun best.
Esok- esok ada masa aku upload lah video or lyric nya ok.

Semua bestlah tentang cerita ni kecuali......................................
Aku tak suka Rayyan tu. 
Bukan tak suka Rayyan tu sebenarnya, tapi tak suka Zul Ariffin.
hahhahahhaha
Kenapa lah tak amik orang lain je yang berlakon watak tu.


Ok.
Nak tido dah.
Esok kena bangun pagi.
Lots of thing to do.
Nite :)




5 comments:

Anonymous said...

Suka suka sangat cite ni...sweet sngt...sufian tu chomellll!!!!!

Nazratul Azra said...

samalah dengan kita!!! comel kan. Then, even dia ni asal dari kelantan, x da pun bunyi loghat kelantan dia. hik..hik..

hyun meera said...

hero citer cik paris diva tu IZZUE ISLAM ahli kumpulan forteen ... sila klik ttp://forteenofficialsite.blogspot.com/ kla nk tahu lebih lanjut ahli kump ni ..tq yee menonton :-P

Nazratul Azra said...

hi meera :) thanks for da info

hyun meera said...

hehe sama2