Klik Untuk maklumat Lanjut

Tuesday, December 24, 2013

Baru Belajar

Kepada yang dah tau tu, maybe sebab dah baca kat fb aku kot.
Aku tengah dalam proses belajar memandu.



Ye.
Umur 28 tahun dah.
Tapi baru sedar kepentingan untuk reti memandu dan ada lesen kereta.
Itu pun yang menyedarkan aku ialah 'outstation'
Sejak kerja, selalu sangat kena pergi outstation.
Malas dah kot susahkan suami, family, tolong hantar sana sini.
Kalau pi tempat jauh sikit memang la ada driver, tapi kalau dah driver pun tak familiar dengan tempat tu baik aku naik teksi je.

Setakat ni aku dah dapat lesen L.
So, tunggu ada free time dalam bulan Februari baru sambung untuk belajar lagi.
Hope by March dah ada lesen.
Sebab after March dah start meeting untuk bermacam- macam event.
Lagi pula 2014 adalah Tahun Melawat Malaysia.

Wish me luck ya friends!!!!

No comments: