Klik Untuk maklumat Lanjut

Wednesday, December 4, 2013

Masalah


Sorry.
Aku terhenti untuk beberapa hari.
Tak ada internet service beberapa hari ni due to bad weather. 
Streamyx tak elok.
Internet kat phone pun main cak cak je dengan aku.
Kejap ada kejap tak de.
Ni pun cuba nasib je ni nak update.

Menambah kebosanan, Astro pun tak dapat. 
Angin kuat sangat dan hujan pon payah nak berhenti.
Kosong je hidup.
Pegang phone setakat main Candy Crush dan Subway Surfers je.  

Kat office pun kaku je. 
Kerja banyak tergendala sebab email pun tak boleh nak buka.
Banyak duk sembang je mengenang nasib.

Aku nak bagitau juga.
Hari ni dah hari ke3 tak ada feri beroperasi ke Tioman.
Ada la juga kawan- kawan dan officemate terkandas.
Terpaksa check in hotel berhari- hari kat Mersing tu.
Hope tomorrow will be better. 

Aku pun sebenarnya patut keluar ke Kuantan hari ni for tourism seminar.
Tapi terpksa cancel je la.
Lagipun Kuantan banjir teruk.
Janganlah berpanjangan keadaan macam ni.
Aku nak balik kampung weekend ni.



Sent from Samsung Mobile

No comments: