Klik Untuk maklumat Lanjut

Sunday, December 1, 2013

Weekend Yang Basah


Setiap hari hujan.
Semalam boleh tahan lagi la.
Kejap hujan kejap cerah.
Hari ni memang hujan sepanjang masa.
Ok tipu.
Ada la berhenti kejap.
Lepas tu sambung balik.
Semasa aku sedang menaip ni pun tengah hujan lebat.
Sebab tak dapat buat apa-apa aktiviti, aku just lepak la kat rumah.
Masak, main game Binakata2, Candy Crush, Fun Run dan tengok tv.
Tapi kalau angin datang dengan hujan, tak dapat lah tengok tv kan.
Bilalah Astro nak ada kecanggihan terhebat mengelakkan gangguan siaran waktu hujan.

Aku rasa memang berterusan seminggu ni hujan la.
Laut pun nampak kuat geloranya.
Tadi ada kawan baru balik dari kursus muntah dalam feri.
Padahal duduk sini nak masuk 10 tahun.
Ye lah, mana tahan kalau gelora kuat sangat kan.
Anak jati Tioman pun boleh tertewas.

Gambar aku letak ni yang mendung ada yacht picture semalam petang aku teman laki tengok speed boat dia yang park di Marina Tioman.
Geram tengok semua yacht yang ada.
Kalau ada duit juta-juta memang aku beli dah.
Boleh je kan berangan.. hehheh


Sent from Samsung Mobile

No comments: