Klik Untuk maklumat Lanjut

Friday, December 27, 2013

Pakaian Beragam Tabika

Sebelum cuti sekolah hari tu (gila lama dah kan...kesah?) aku dapat jemputan untuk menyampaikan hadiah pada Hari Konvokesyen Tabika Kemas Tioman ni.
Memang semangat la nak pi, bukan pasal nak kena jadi tukang sampai hadiah tapi sebab ada slot pertandingan pakaian beragam.
Memang aku suka tengok slot ni.
Sebab gelagat diaorang buat aku ketawa je tak berhenti.
Ada yang memang smart memenuhi tema.
Ada yang dah lawa- lawa tetiba sampai hujung tangga nak naik pentas nangis meraung sebab gabra kot.
Ada yang naik kat atas tu, tapi akku je tak bergerak pandang lantai je.
Lepas tu gelagat mak ayah pun satu.
Ada parents yang datang bawa satu family sebab anak banyak dapat hadiah.
Ada yang datang duduk depan sekali nak ambil picture anak buat persembahan banyak- banyak.
Enjoice!



Semangat pakai baju batik sebab majlis hari Khamis :)

Ni anak staff aku, nama penuh aku memang tak tau. Tapi aku panggil budak ni Bin Bin.
Pakaian kerja pejabat katanya, CEO kot.

Tema Bollywood

Jururawat yang comel sangat kan

Ni pulak anak juran aku, Princess temanya.

nama dia Ika, anak kawan juga.. pun nak jadi Princess

Smart kan!, Pilot TUDM kononnya


Ni Allisya, anak tauke Pizza kat kampung aku. Bollywood jugak.

Adha, anak tauke chalet heheh.. Doktor.

Ni pun anak member, Lara jadi Snow White.

Adam jadi K-Pop Star katanya.

Ni lah hero Lahad Datu tu. heheheh


Actually banyak lagi picture.
Tapi mampu upload yang ni je.



No comments: