Klik Untuk maklumat Lanjut

Friday, November 22, 2013

Final AJL

Baru habis tengok separuh akhir Muzik- Muzik 2013. Nah, senarai 12 lagu yang layak ke final. Pandangan aku... ok je semua lagu yang dapat. Cuma kesian kat Yuna la coz balik jauh- jauh dari obersea sebab nak perform tapi tak dapat p final. 

Hazama -Penglipur lara (eh, lagu ni ke lagu Relakan Jiwa yang dapat tadi? Tak dengar sebab duk dalam toilet tadi)
Black -Takkan Terpisah
Hafiz -Bahagiamu Deritaku
Salaam Muzik -Aku Pelat
Noh & Aizad -In Love With You
Stacy -Bosan
Awi Rafael & Altimet -Kalau Aku Kaya
Hyper Act -Hanya Aku
Azlan & The Typewriter -(aku termiss plak tajuk lagu diaorang ni)
Najwa Latiff, Sleeq & Sham Kamarul -Sahabat
Jaclyn Victor -Ikut Rentakku
Alyah - Kau Yang Terindah


***Scha ni makin lama makin lawa tengok dia. Tapi nape makin cekeding ya?

***Good night. Layan PMS sambil tonton Maharaja Lawak Mega. 




Sent from Samsung Mobile

No comments: