Klik Untuk maklumat Lanjut

Friday, November 22, 2013

Bangkit Dari Koma

Tak Payah nak seram sangat.
Tak ada sesia pun yang accident then koma.
Aku ni yang koma sebenarnya.
Patutnya sejak kerja lagi lah banyak blog update.
Sebab banyak event sana- sini.
Banyak p berjalan.
Ini tidak.
Setahun sekali baru nak update.
Sejak- sejak dah potong broadband sebab konon nak masuk wifi kat rumah terus tak berblog.
Walaupun aku tau tak adalah readers tegar ke apa kan kat sini, tapi patutnya still kena update sebab dah wujud kan blog ni.

Tiba- tiba pagi Jumaat ni rasa insaf dan terus log in blogger.com ni.
Insyaaallah lah.
Kita cuba semula.

Paling kurang pon patutnya aku boleh update 1, 2 picture dari phone tiap- tiap hari kan.
Ok.
Kita cuba.. kita cuba ya.

***Btw, hari ni Anniversary perkahwinan aku yang ke5. Tak ada apa- apa celebration pun sebab dua hari lepas husband dah celebrate birthday aku.


*Untuk 3 bulan ni jangan tanya aku tentang Trip Tioman ya.
Sebab dah masuk musim tengkujuh.
Resort banyak tutup dan tak amik booking.
TQ.

No comments: