Klik Untuk maklumat Lanjut

Friday, March 23, 2012

Azra Kembali Bertenaga

Badan baru hilang dari rasa sengal dan sakit- sakit sendi.
Semalam memang sakit kepala tahap kronik.
Makan ubat, makan buah- buahan, semua pun tetap tak memberi impak besar.
End up, tidur je lah.
Itu pun malam jadi susah nak tidur sebab siang dah tidur.

Punca sakit badan sebab aku pi ikut snorkeling trip hari Rabu baru ni.
Bukan sesaje nak ikut.
Tapi ada kawan datang honeymoon.
Mintak jadi personal photographer.
Siapa tak nak duit kan? hahahhahah.
Lagipun aku bukan ada kerja sangat nak buat.

Badan aku ni biasalah kan, dah lama tak beraktiviti lasak memang manja sikit.
Padahal dulu, selagi ada extreme activities memang akan aku join.


Ni member aku, nama dia Hafizah binti Aman. Tapi aku panggil dia kecik. Ya, size dia memang kecik. Ibaratnya dia tu kucing dan aku ni harimau.
Beza banyak kan.

Kenal dia masa sekolah kat Kluang High School.

Aku just berharap yang dia suka dengan gambar- gambar yang aku snap kan.
Yang picture atas ni kat Long Beach, Pulau Tulai.
Gambar lain nanti aku upload kat next entry. 
Sebab next entry memang akan aku buat untuk pakej snorkeling kat sini.


*kalau ada sesiapa yang nak datang bercuti kat sini, memerlukan personal photographer, boleh contact aku ye. Charge murah- murah saje (setakat ni aku charge tak pernah lebih RM200 untuk mana- mana occasion sama ada honeymoon, wedding, maternity photoshoot , etc). Picture aku siap editkan sekali then send to you by email*

2 comments:

rasp said...

tak sabar nak tgk the pics...
mesti gorjes...
tengok teaser pun dah lawa....

Nazratul Azra said...

malam ni ada azra nak p kenduri, x sempat nak update, cuma picture je dah save dlm draft. insyaallh klu x tgh malam ni, esok ya :)