Klik Untuk maklumat Lanjut

Monday, March 26, 2012

Saya Tak Suka Perubahan Ini!

Kalau musim tengkujuh, time hujan lebat hari- hari saya memang payah nak tidur.
Siang memang tak mengantuk.
Malam pun rileks je berjaga sampai 3,4 pagi.
Tengok TV, tulis blog, layan fb, twitter....memang tak ada masalah.

Tapi bila masuk musim panas *aku anggap musim panas la ye, sebab dah dekat dua minggu tak hujan* petang- petang mulalah badan rasa berat.
Mata layu.
Siap siang tadi mengantuk punya pasal, Zuhur aku lupa nak Tahiyat-Awal.
Aku sendiri tak pasti.
Rasa was- was samada buat or tak.
End up, aku solat semula.

Kenapa kena mengantuk di siang hari?
Malam pun aku cepat sangat mengantuk.
Pukul 11 dah tidur.
Kadang siap tak sedar laki masuk bilik pukul berapa.
Bila aku tidur siang, mulalah mudah kena migrain.
urrrrrrrrrrrrrrggghhhhhhhh.

Tak sukalah macam ni.
Bukan apa, sebab musim macam ni kan aku busy.
Kena kerja.
Kalau musim tengkujuh duk goyang kaki je kat rumah.

Ke pembawakn budak?
Eh, tak mengandung lah.
Y_Y



No comments: