Klik Untuk maklumat Lanjut

Monday, March 19, 2012

Penyejuk Hati, Penenang Jiwa

Jiwa aku kan tak tenteram dah beberapa hari.
Sejak bb rosak.
So, penyelesaiannya agak payah.
Jadi aku cuma menenangkan gelora jiwa ini dengan membuat aktiviti sihat seperti ini
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Online Shopping!!!!
Telah selamat sampai.
Hahahahhahahhahahhaha.

*Sila abaikan bantal golek aku yang jadi background*


Gila terang kaler fink ni kan.
Pasni kalau tension kita beli lagi ya.
Nak kaler ijau pulak.
Kalau korang nak beli handbag or jam or wallet or sunglass boleh beli kat Princess Victoria Stylo. Blogshop ni popular kot. Selalu masuk majalah. Ada jugak masuk kat Wanita Hari Ini TV3 tu. Diaorang ada 2 blog. 1 yang pre-order. Satu lagi yang ready stock. Aku beli Longchamp ni kat blog yang Ready Stock
Aku membeli tanpa was- was akan keasliannya lah. Sebab memang dijamin asli.
Nanti kalau ada masa, jenguk- jenguklah blog tu.
*iklan tak berbayar ni*

Lastly.
Family photo!!!!!

Pinky meet her kakak sulung.
Si Cekelat.

Saiz sama je. nanti beli yang kecik sikit pulak.
Tapi yang kaler cekelat tu aku beli kat blog lain.
Butik- HS.
Hana Syakirah nama pemilik blog.
Tu lah first time beli handbag online.


**Disebabkan jiwa sekarang dah aman, bolehlah teruskan buat kerja- kerja rumah**

5 comments:

DaZzlingLilLy said...

akak takde size medium lagi..nnt nak jenguk2 jugak web yg jual LC ni..

|| a - j . E . E || said...

kemain lagik kan... hahahah

Nazratul Azra said...

Kak Lilly; Princess Victoria Stylo ni ok, cepat je brg smpai kalau yg ready stock. Then azra beli jugak brg kat boutiquemalaysia.blogspot.com.

Kak Ajee; cane ni kak, makin duk umah je.. makin menjadi- jadi napsu ni

misha.w said...

sakan kan ko shopping. hehehe

Nazratul Azra said...

aku pon x tau motif beli bag ni kak. sbnarnya baju yg x brp nak ada