Klik Untuk maklumat Lanjut

Friday, March 2, 2012

Terminum Air Expired

Di suatu tengahari yang agak sejuk dah suram akibat hujan lebat dari Subuh tadi, aku telah pergi ke kedai untuk makan mee kari. Setelah kenyang, aku mencari air yang mungkin dapat membalancekan segala makanan yang belum dicerna itu.
Ya, air Teh Hijau.
Setelah hampir habis sekotak air, tiba- tiba.......
*sila sambung cerita ini*

Masa dah nak habis tu, aku tiba- tiba rasa kenapa macam sesuatu air ni ya?
Sekali nampak kat atas tu, tarikh expired adalah 28 February 2012.
Tahniah!

Selalunya, aku adalah manusia paling concern tentang barang- barang expired ni.
Harus aku belek barang tu lama- lama nak cari tarikh tamat tempohnya.
Tapi kenapa hari ni tak?
Kenapa?

Padan muka aku kan.

:(

Tapi setakat hampir 2 jam selepas minum air tu, belum ada tanda- tanda atau tindak balas.
Ke ok je sebenarnya sebab baru 3 hari tarikh expirednya?

Korang pernah ada experience macam aku ke?

***Sila jangan gelojoh untuk makan atau minum sesuatu ya, periksa dulu***


Post a Comment