Klik Untuk maklumat Lanjut

Wednesday, February 29, 2012

Anak Orang Popular

Ya.
Rasanya seantero Malaysia ni dah tau kan yang Mawi dan Ekin dah dapat baby.
Baby girl.
.
.
.
.
.
.
.
erkkkk
Ada yang dah tak ingat ek dengan Mawi?
Dulu popular sangat okeh!
Tsumawi katanya.
Macam gelombang tsunami.


Ni Mawi dan isterinya Ekin.
*tengoklah muka diaorang tu. Tak payah nak tilik sangat Gucci Hysteria Ekin tu*

K.
Dah ingat kan kat abang botak ni.
Anak lahir 28 February 2012.
Jam 4 pagi waktu Malaysia.

Nama dah letak.

Cahaya Malaika binti Asmawi.

Sedap kan nama tu.
Tapi untuk orang kampung macam aku, aku rasa pelik sikit lah nama tu.


Btw, walaupun Mawi tak baca blog aku.
Aku ucapkan congrats kat mereka berdua coz Ekin sebelum ni dah pernah keguguran.
Tapi alhamdulillah, ALLAH permudahkan jugak untuk diaorang timang cahaya mata.




Post a Comment