Klik Untuk maklumat Lanjut

Sunday, February 5, 2012

Salam Maulidur Rasul

Salam Maulidur rasul kepada semua umat Islam.
This year tak ada aktiviti yang saya buat sempena menyambutnya.
Tak taulah kenapa diaorang tak buat perarakan macam selalu.
Just ada ceramah je malam ni kot.
Macam tak normal rasanya tak ada perarakan.
Tak ada budget ke?
hik...hik...

Sebab tak ada aktiviti.
Sila layan picture Maulidur Rasul last year ya!

Ni masa pagi- pagi. Muka fresh lagi ya. Tak sabar nak berarak katanya.

Antara yang menyertai.

Kat sini I bawak beg Guess je u olls. Tak payah nak berGucci, LV sangat. Tak ada geng. Ni pun dah rasa 'hot' sangat bawak handbag Guess.

Picture ni masa dah separuh perjalanan. Kembang kempis hidung. Penat!!! Tapi redha je. Sebab suka suasana berarak.

Masa kat masjid. Tengah dengar ceramah. 
*kau dengar ke ceramah tu Azra?*
Saya dengan Aideen. Lawa kan dagu dia. Bujur sireh gitu. Bibir pun stok Angelina Jolie.

Budak Aideen ni, last year dia masih selalu cium pipi aku.
Sayang aku katanya.
Dia ni sepupu husband aku.
Tapi sejak dia dah bersunat aritu.
Jangan harap nak cium- cium aku.
Malu katanya.
Nanti kawan- kawan ingat aku awek dia.
Gilo ke apa budak ni?
(",)





***aku dah baik demam. Cuma selsema je tak baik- baik. Makcik aku kata kalau selsema, masa mandi jangan basahkan kepala. So, masuk hari ni dah 3 hari tak basuh kepala. Gatalnya. Petang ni memang aku cucilah. Baik tak baik selsema ni, tetap aku cuci. Sebab rambut ni, bila 2,3 hari tak basuh tahap kegugurannya macam baru pas buat kimoterapi tau tak.


2 comments:

nqr said...

eh baju u mcm ala ala baju i la.. tapi mine kaler biru hijau mcm tu.. boifren bg. hahhaa..

Nazratul Azra said...

hahah..ye ke.
Baju adalah import dari pasar payang.
suka batik sekarang.
sebab design lawa- lawa kan.