Klik Untuk maklumat Lanjut

Monday, February 6, 2012

Giveaway Ke? Aku bagi free je

Aku pun tak tau benda ni consider GA ke tak?
Saje nak bagi kat korang.
Tapi, korang bayar la postage.
Boleh?

Standard la pos dari sini guna Pos Ekspress dan GDex sahaja.
Korang pilih lah nak guna yang mana.
Pos Ekspress RM6-10.
GDex RM15-20.

Kiranya aku bagi ni sempena jualan penghabisan stock la.
malas nak tunggu lama- lama lagi kat kedai ni.
Korang pilih la ya.
Then kalau nak, email aku, or PM kat fb ke, BBM ke, ikut keselesaan korang.
Yang ada phone number aku, sms pun boleh.

Tapi, benda ni terbuka untuk follower sahaja ya.

GA1- Baby Moon walk. Buat latih anak yang nak belajar jalan ye.
satu dah taken. tapi ada lagi satu ni.

GA2- cincin sakti 3 ketul.
TAKEN!

GA3- baby jumper size 3 month jenama Carter's
*size 3month dah taken. aku bagi size 6 month plak*

GA4- lip gloss kaler raspberry + eye shadow kaler buttermilk.
Taken!

GA5- Baby jumper jenama Carter's size 6 month
Taken!

GA6- owl necklace
TAKEN

GA7- Love necklace
Taken

Ni je dulu buat masa ni ya!!!!

Tengoklah nanti next week ke kalau rajin and ada lagi barang- barang yang tak berapa faedah untuk aku simpan, aku buat lagi ye.


7 comments:

PREMIUM BEAUTIFUL said...

nak GA4 ...:)

Nazratul Azra said...

kak eta; sms kita alamat ya. Pos guna apa? pos ekspress ke GDex? nnt kita bagi acc no.

LyA SaFaR said...

alaaa..x taw nk pilih pe...hhhheheh

|| a - j . E . E || said...

eton!! akak nakkk!! nak Baby Moon wal dengan romper boleh?? hehehe akak nakkkkk

|| a - j . E . E || said...

ok aku gedik nak GA1 dengan GA3.. haha aku tamakkkk

Nazratul Azra said...

sorang satu je lah kak ajee oiii... hahaha.. nak yg mana sbnrnya?
pos g sana mahal x?

Nazratul Azra said...

Lya; rantai?