Klik Untuk maklumat Lanjut

Saturday, February 25, 2012

Boleh Makan Tak?

Jiran Jepun aku, Aki dan Aiko ada bagi biskut. Aku gembira ok nak makan. Tapi tetiba laki sound. Eh, tak ada cop Halal la. Aku pun tengok kat bahagian ingredients tu, tak ada pun yang meragukan. Bahan- bahan biasa je. Flavour pun rasa epal, strawberry. Makcik aku dah makan sekotak ok. Dia kata sedap. Lagipun biskut ni ada tulis dipasarkan oleh kilang kat Selangor. Jiran Jepun ni pun kata halal sebab tu dia belikan kami. Oh, lupa cakap, dia selalu bagi kami mekap jenama Shiseido. Adik dia kerja makmal Shiseido katanya.
Eh, kan nak cakap pasal biskut. Kalau korang, makan ke tak?

4 comments:

|| a - j . E . E || said...

wehh ko ada jiran kepun?? ok ini sangat cool!!

Nazratul Azra said...

Ada lorrr... depan umah aku je kak. Sebab dia ada sewa tanah tok aku buat dive centre. Eh, nak makan tak biscuit tu?

nqr said...

shisheido mmg best babe. mahal sikit tp bagus pakai.. dlu bos balik melawat mak mertua kat jepun dia belikan mask shisheido n mmg best pakai.

Nazratul Azra said...

ni ada jugak trip ni dia balik dari jepun selain biskut (eh, sbnarnya biskut ni dia beli kat isetan klcc je. baru tau tadi)ada bagi eyeshadow shiseido. tapi makcik i dah rembat. rsanya ada jugak mask mata kan. last year dia bagi.