Klik Untuk maklumat Lanjut

Saturday, February 25, 2012

Boleh Makan Tak?

Jiran Jepun aku, Aki dan Aiko ada bagi biskut. Aku gembira ok nak makan. Tapi tetiba laki sound. Eh, tak ada cop Halal la. Aku pun tengok kat bahagian ingredients tu, tak ada pun yang meragukan. Bahan- bahan biasa je. Flavour pun rasa epal, strawberry. Makcik aku dah makan sekotak ok. Dia kata sedap. Lagipun biskut ni ada tulis dipasarkan oleh kilang kat Selangor. Jiran Jepun ni pun kata halal sebab tu dia belikan kami. Oh, lupa cakap, dia selalu bagi kami mekap jenama Shiseido. Adik dia kerja makmal Shiseido katanya.
Eh, kan nak cakap pasal biskut. Kalau korang, makan ke tak?
Post a Comment