Klik Untuk maklumat Lanjut

Thursday, February 23, 2012

h a m p i r . m e m a l u k a n . d i r i . s e n d i r i

Tadi pergi kedai.
Beli barang.
Sayur, bawang, cili.
Bayar duit RM10.
Balance ada duit seringgit- seringgit.
Then ada duit syiling.
Masa dapat duit tu, mulut dah ringan nak cakap.
"apesal makcik bagi saya duit singapore ni. Taknak lah. Nanti tak laku kat kedai lain"
Nasib baik belum sempat tercakap, makcik tu dah cakap dulu.
''duit syiling baru ni ringan yek. Tak macam duit biasa.''

Aku pun angguk je.
Lepas tu blah.
Then tengok balik duit tu.
oooooooohhhhhh...
Duit kaler emas tu 20 sen baru.
Kalau tadi dah tersound makcik tu, mesti aku malu.
Mesti dia kata aku tak tau perkembangan kan.
Eh, aku tau lah duit baru.
Cuma before ni belum pernah dapat.



Korang pun mesti ada jugak kan yang belum pernah pegang duit baru 2012 ni.

Lepas ni kalau dapat duit, sila perhati betul- betul la.
Terlajak perahu boleh diundur.
Terlajak kata, malu lah!!!!!
hahahhahahha....

4 comments:

|| a - j . E . E || said...

Hahahah x senonoh la ko ni ton..

Nazratul Azra said...

hahah... nampak sgt tak up to date kan.

Jelita78 said...

tapi kan, rasa mcm duit palsu laaa duit baru ni..
tak best..
mcm token funfair lak ringannyer..
actually, token funfair pon lagi besor..

Nazratul Azra said...

kan.. then, kaler emas tu cepat pudar. sebab azra bandingkan dengan duit syiling 50sen tahun 2007 gila berkilat lagi. 20sen emas tu dah pudar padahal 2012 tu