Klik Untuk maklumat Lanjut

Sunday, February 19, 2012

Kalau Sayang Diri Kamu, Sila Jangan Tiru Macam Saya....

Baru tadi.
Baru sangat berlaku.


Jam 10.30 malam.
Di Rinda Cafe.
urrrrrrrrrrrrgggggggggggghhhhhhhhhhh.
Roti Cheese + telur untuk supper.
Padahal dah dinner nasi goreng pattaya kan tadi.

Camne nak capai impian pakai baju ala retis???
Baju kebaya???


*kuburkan je lah hasrat ko Azra*

Kalau korang rasa nak badan size macam aku, sila amalkan makan malam- malam secara berulang ya.
sob...sob...
Kini aku sedang menyesali keterlanjuran aku.
Oh syaitan.. kenapa kau goda aku suruh makan lagi tadi.


Bye, nak menangis meratapi nasib.
Mesti kolesterol dan lemak jahat sedang berparty sakan dalam badan aku sekarang.

5 comments:

|| a - j . E . E || said...

hoi!! ko tak baik la.. aku jadik lapar tau.. padahal baru je makan nasi goreng td. erk

DaZzlingLilLy said...

takper azra,bangun awal pagi gi exercise kat pantai..

Nazratul Azra said...

kak ajee; ko ni kak, pagi petang siang malam nasi goreng kan!!! mmg anak ko dlm perut tu nnt buka kedai nasi goreng franchaise kot.. hik..hik..

Kak Lilly; Pagi memang exercise kak, sebab nak pi kedai Azra kena jalan kaki trekking sikit dalam 5 minit.. hahahah.. lepas tu makan pulak kan. tak da maknanya exercise tu.

nqr said...

tapi sedapppppppppsss isk isk isk

Nazratul Azra said...

memang sedaps kan.. tapi.. sedapnya lemak n kolesterol berjoget dalam badan. huuuuuuaarrggghhhhhhh.. nangis lagik