Klik Untuk maklumat Lanjut

Monday, February 13, 2012

p e r a n g . d a h . t a m a t

Just a short update.
Perang kami sekeluarga dengan si tikus itu officially  tamat.
hahahahahahhahahha

Malam tadi sebelum aku tidur dia telah terjerat.
Ya, aku dah beli pelekat tikus tu.
Dah dua malam actually aku letak.
Tapi malam tadi dia kena.

Pelekat tu lebih kurang macam yang orang guna buat perangkap lalat tu.
Yang kertas tu.
Tapi yang untuk tikus ni kertas dia keras lah sikit.

Tapi yang best, part masa laki nampak dah ada tikus kat situ.
Bersungguh dia panggil aku dari dapur.
Then, nampak ekor tikus je yang melekat, maybe dia macam nak larikan diri.
Laki goyang- goyangkan kertas tu and lipat.
Pastu laki kata, patutlah sampai dua hari letak baru kena, aku letak macam tu je.
Tak da letak umpan kat kertas tu.
Manalah aku tau kan.
hik..hik...

Yang penting, insyaallah kami aman lepas ni.
Sebab rasanya memang sekor ni je yang ada dalam rumah ni.
Entah sesat dari mana agaknya.

:)

No comments: