Klik Untuk maklumat Lanjut

Friday, February 3, 2012

p e r a s a n . t a k ?

Ada orang perasan tak blog ni dah 2 hari terbiar?

hmmmmmmmm....

Tak perasan tak apalah.
sob...sob....
T_T

Aku dah start buka kedai semalam.
Busy gila kot.
Orang pun ramai je.
*alhamdulillah*

Actually, aku tengah buat jualan lelong ni.
Stock last year.
Maybe seminggu dua ni je.
Lepas tu my shop yang satu ni officially close.

Husband kata tumpu kat 1 kedai tu je.
Kedai souvenir yang kat resort tu.

Lagipun kedai yang ni, kat kampung sebelah. 
Susah nak pergi pagi- pagi.
Sedih sebenarnya.
Tapi tak apalah.

Banyak juga kebaikannya kalau tak buka kedai kat sini.
Pagi- pagi boleh aku buat kerja rumah mana yang patut.
Tak terkejar masa sangat.
Then, kedai souvenir tu time orang ramai kat resort je aku pi jaga.
Kalau tak, ada je MIL aku tolong tengok- tengokkan.
This week pun dah start membaking banana cake hari- hari.
Cukuplah kot untuk buat duit belanja aku.

Laki pun dah cakap.
If seminggu sekali aku nak pergi bandar ni boleh je.
Nak bersosial dengan kawan- kawan kan.
Whateverlah.
Tapi yang penting laki kata sekarang dia dah wujudkan elaun surirumah untuk aku.
Lepas tu, share aku dalam kedai souvenir dah makin besar.
yyyyeeeeeeeeeeeehhhhhhhhaaaaaaaaaa.
*makcik kayo...eh, ke koya?*

Hope semua ni sementara je.
September nanti kalau tak ada aral melintang kan aku sambung belajar.
*serius aku tak nak lah jadi suri rumah selamanya*

Gila malas nak taip banyak- banyak.
Aku demam semula.
Sejak malam tadi.
Tapi gagahkan diri jugak buka kedai sebab dah janji dengan customer.

Banyak nak story sebenarnya.
Tapi tengoklah malam nanti ke.
Itu pun kalau tak berapa demam ya.
hmmmmm....
Makcik aku kata tadi bahaya demam main berulang ni.

Kawan aku pulak kata, kot mengandung ni. 
Asyik demam je?
Ishhh... ada ke camtu?
:(
Benci ok demam, sebab jadi malas nak buat semua kerja.
Nak makan pun malas.
mandi apatah lagi kan.
grrrrrrrrrrrrrrr...

Bye.

2 comments:

|| a - j . E . E || said...

ok paling eksaited ada elaun suri rumah tu.. aku nak apply kat laki aku gak la.. hahahah

Nazratul Azra said...

serius aku x mintak tau kak.. tot dia nak bagi gaji kdai souvenir je.. hahahahha
*tp sila jgn bayangkan yg elaun tu beribu- ribu ok*