Klik Untuk maklumat Lanjut

Saturday, March 31, 2012

Hangus, Terbakar dan Pedih. Mood; Berpantang

Scandal aku datang melawat aku.
Eh.
Bukan scandal ehem..ehem tu.
Kawan aku si Farhana lah.
Kali ni dia datang bawak geng uni dia.
Seperti biasalah aku akan bawak diaorang pergi snorkeling, swimming bagai kan.
Siap kitaorang picnic lagi.
Tidur kat bitch beach.

Sekarang mendapatlah kan.
Kulit muka aku dah lah last week masih belum pulih sepenuhnya selepas jadi personal photographer untuk orang honeymoon. Ni dah tambah kaler lagi.
Siap pakej lengkap, menggelupas, berkilat dan pedih- pedih.
nak bersin pun serba salah dibuatnya sebab bahagian batang hidung ni tegang je rasa.
*camnelah orang yang botox kat hidung tu. Tak sakit ke masa bersin???*

Tapi apapun, aku enjoy.
Rasa dihargai okeh bila kawan sudi datang jenguk aku kat sini.

Ni ada sikit picture kitaorang beronok- ronok.
Tak ada edit- edit.
Malas and picture pun dari camera orang lain. Bukan camera aku.
Mandi sungai!!!! yeayyyyyy

Berseronok dengan mereka!!!!

Makan malam sama- sama

:)

Eh, lupa nak bagitau, ni baju baru kittew... huhuhuhu.. beli kat thepoplook. Amik range tall sbb kalau yg size UK12 biasa tu singkat. Mak malu u olls nak pakai singkat- singkat kat sini.
hahahhahahha. belt pun beli thepoplook. Cardigan luar tu bukan ya. Itu Esprit, lama dah beli.

Nak buat love sebenarnya, tapi ini je yg mampu.




Diaorang mandi manda kat Panuba Inn je.

Tipah Tertipu bang... Y_Y


Hope korang cukup enjoy ya kat sini.
Next time datang lagi!!!!!!!


*doakan kulit saya cepat sembuh ya*

No comments: