Klik Untuk maklumat Lanjut

Tuesday, December 27, 2011

k o t a k . h a t i

Tetiba saya terjatuh hati kat lagu ni.
Mari layan liriknya.
saya malas pulak nak letak video lagu ni kat sini.
Line internet dalam kondisi menghampakan.

Lirik dan melodinya, menyentuh jiwa saya.
Tak taulah jiwa kamu macamana?

Tak usah kau terangkan ku tahu
potret wajahmu di setiap penjuru
curahkan deritamu padaku
biarku rasa apa yang kau lalu


Terang terang

bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi



Berbaring renung kita ke bulan

lagu yang ku tulis ku nyanyikan
lagu cinta tentang kita berdua
yang kan kita kenangi hingga tiba masa



Terang terang

bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi



Mimpi mimpi

yang tak kembali
aku janji
janji takkan pergi



Tak usah kau terangkan ku tahu

potret wajahmu di setiap penjuru
curahkan deritamu padaku
biarku rasa apa yang kau lalu



Terang terang

bersama rasa sayang
ku biarkan kau terbang
terang terang
sudut kecil ku isi
untuk senyuman mu lagi



Mimpi mimpi

yang tak kembali
aku janji
janji takkan pergi

Lagu; Kotak Hati
Nyanyian; Hujan Band  

No comments: