Klik Untuk maklumat Lanjut

Monday, December 5, 2011

T a k . H a b i s . L a g i ?

Apa kejadahnya cerita roti canai dari pagi ke malam kan.
Tapi dah orang tanya. Saya jawab lah kan.
Kawan saya sms tadi, tanya pasal roti canai segera yang saya makan tu.
Ni saya letak picturenya ya. Harga jangan tanya sebab saya dah tanya husband, dia pun tak tau berapa RM. Dia main ambik je barang kat kedai then bayar. Tak tengok pun harga- harga ni. Pastu kat paket tu pun tak ada harga kan.

Ok.
Itu je nak bagitau.
Jumpa esok.
Insyaallah esok saya update pasal Pulau Tioman ya.
Lama kan dah tak cerita pasal Tioman.

Post a Comment