Klik Untuk maklumat Lanjut

Saturday, December 10, 2011

b i n i . p s y c h o

Tak pasal- pasal kan saya.
Bini sape plak yang saya duk nak mengata ni.
Tak ada pasal lah kan saya nak mengata kat orang lain.
Saya lah yang saiko itu!
hahahhahaha...

Tadi kan layan rancangan ni

(image dari google)

Sambil tengok kat tv, saya main online dalam website Astro.
(rancangan ni kat Astro Ria saluran 104)
Saya kan haruslah terjerit- jerit sakan kalau jawapan betul.
Pastu masa duit RM 500,000 jatuh.
Gila rasa nak nangis.
Paling tension masa tengok peserta perempuan dua orang tu main hentam je jawapan.

Husband apa lagi.
Keluarlah ayat dia kan.
Kata ''kesian lah dapat bini psycho macam ni. Muka dah lawa. Sayang ke orang molek- molek tapi psycho rupanya. Hai lah nasib.....''
hahhahahah...
Psycho dia bagi kat saya.

Iyelah, main macam ni mesti penuh feel kan.
Bila kalah dalam pertandingan mesti rasa nak nangis kan.
Whatever lah dia nak kata apa.
Yang penting saya seronok.
Tak sabar pulak nak tunggu esok.
Ada lagi rancangan ni.

Eleh, dia lagi gila psycho kalau tengok bola sepak.
Siap kata kalau lah dia belum pencen, mesti Liverpool amik dia main.
Entah apa- apa kan.
Laki sape lah tu.
(nanti ada masa saya upload la pic zaman dia star sangat main bola sepak tu ya)

Ok, enough mengarut. Hope saya masih bernasib baik.
XOXO

p/s; kesian Encik Hazeri ni kan. Malam ni dia kena tidur jugak dengan perempuan psycho ni.



No comments: