Klik Untuk maklumat Lanjut

Thursday, December 29, 2011

b e r o m b a k . m a l a m . n i ?

Tajuk entah apa- apa kan.
Kat sini cuaca masih seperti selalu, laut bergelora, angin kencang, hujan dan feeling winter lah kan.
Hahahahahhah.

Tapi bukan nak cerita pasal ombak laut lagi ya.
Astro First dah keluarkan Ombak Rindu.
So, malam ni nak belilah.
Nak juga tengok filem yang korang kata best sangat tu.

Oooppppssss.
Agak ketinggalan kan?
Macam dah sebulan kot filem tu kat panggung.
Tapi nak buat macamana.
Tempat tinggal saya ni panggung memang la nan ado!

Kalau ikut hati, nak beli dah ni sekarang.
Tak sabar kan nak tengok.
Tapi husband saya kata tak boleh.
Kena beli nanti tunggu dia balik kerja.
Sebabnya.....kalau saya dah tengok dulu, nanti time dia nak menonton saya akan cakap.... eleh, pasni dia kena ni.. pastu diaorg macam ni.. lepas tu.... bla..bla...bla...
Saya akan cerita balik.

So, dia bosan lah nanti kan.
Hahhahah...
Ok, apa- apapun kita tunggu malam ni, then saya review lah ikut selera saya apa yang best dan tak best tentang Ombak Rindu ni.

Gambar ni as usual, dari Google ya.

Ada lagi filem Melayu lain kat Astro First ni, Datin Ghairah dan Aku Bukan Tomboy.

Nak beli ke?
Tak lah kot.
Sebab saya rasa kalau filem yang tak berapa laku kat panggung, nanti raya tahun depan dah adalah kot tayang kat RTM atau TV3.
No need to buylah kan.

K.
Bye.

***Thanks Astro Beyond sebab ada HD. So, malam ni tengok Ombak Rindu budget macam Aaron Aziz ada depan mataku lah ye. hahahahahhaha.....


No comments: